Фінансовий моніторинг

Шановні працівники, відповідальні за здійснення фінансового моніторингу!

           

Ми пропонуємо Вам замовити в нас повний пакет документів з фінансового моніторингу фінансових установ, оновлений станом на 19 серпня  2016 рокув електронному вигляді (word).

                       

У цей перелік увійшли зокрема:

1)                 Програма проведення внутрішнього фінансового моніторингу;

2)                 Правила проведення внутрішнього фінансового моніторингу;

3)                 Посадова інструкція працівника, відповідального за проведення внутрішнього фінансового моніторингу;

4)                 Письмовий висновок про ділову репутацію працівника, відповідального за здійснення фінансового моніторингу;

5)                 Щомісячний звіт відповідального працівника за фінансовий моніторинг;

6)                 Письмове попередження працівників про відповідальність за порушення законодавства у сфері фінансового моніторингу.

7)                 Програма навчання та підвищення кваліфікації працівників установи;

8)                 Порядок доступу до документів, пов’язаних з здійсненням фінансового моніторингу;

9)                 Акт перевірки структурних підрозділів та працівників установи на дотримання законодавства з фінансового моніторингу.

            Вартість вищезазначених документів для Вашої установи становить:

-         2 000,00 гривень при оплаті на рахунок підприємства;

-         1 800,00 гривень при оплаті на рахунок приватного підприємця.

(обсяг послуг при будь-якій оплаті однаковий, ви просто обираєте з ким Вам зручніше працювати)

При замовленні документації з фінансового моніторингу, Ви отримаєте три місяці безкоштовних  консультацій з питань здійснення фінансового моніторингу в фінансових установах через електронну пошту. Відповіді на поставлені питання будуть надаватися протягом трьох робочих днів з моменту отримання запитання.

            Якщо ви вирішили скористатися нашими послугами, вам необхідно оплатити один з наших рахунків та повідомити Ваші реквізити доставки на наш електронний адрес: poradnyk@gmail.com.

                        Повний пакет документів буде надіслано на вашу електронний адрес, а  бухгалтерські документи (рахунок, акти, договори, реєстраційні документи постачальника) на Ваш поштовий адрес протягом трьох робочих днів після отримання оплати.

            Якщо для здійснення платежу, Вам необхідні реєстраційні документи підприємства або підприємця,  - прохання написати запит на електронну адресу: poradnyk@gmail.comі ви отримаєте документи в найкоротші терміни.